عمر طولانی با نوشیدن چای

ایسکانیوز ـ در تازهترین تحقیقات دانشمندان دانشگاه توهوکیو ژاپن آمده است ، کسانی که دوست دارند زندگی طولانی و سلامت داشته باشند ، چای سبز بنوشند.
به گزارش خبرنگار سرویس علمی ـ پژوهشی ایسکانیوز ، به نقل از Health day ، این محققان ابراز می کنند افرادی که حداقل 5 فنجان چای در روز می نوشند کمتر از افرادی که یک فنجان چای می خورند در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی و سکته هستند.
این مطالعه که طی 11 سال و روی 40 هزار و 350 نفر انجام شد ، مشخص شد که با مقایسه میزان مرگ و مصرف چای سبز، افرادی که 5 فنجان چای در روز می نوشند ، 16 درصد کمتر در معرض خطر مرگ و میر قرار دارند.