سیر و پیاز بخورید تا از بروز سرطان جلوگیری کنید

ایسکانیوز ـ تحقیقات جدید حاکی از تاثیر مفید مصرف سیر و پیاز در جلوگیری از سرطان هستند.
به گزارش سرویس علمی پژوهشی ایسکانیوز، به نقل از نشریه Nature، احتمال ابتلا به سرطان در افرادی که در رژیم غذایی خود از سیر و پیاز چه به صورت خام و چه به صورت پخته استفاده می کنند کمتر از افرادی است که از این دو ماده مغذی مصرف نمی کنند.
مصرف روزانه یا هفتگی از این دو گیاه مانع از بروز سرطان های روده بزرگ، تخمدان در زنان و گلو می شود
علاوه بر این تحقیقات و پژوهش ها نشان دهنده این موضوع هستند که مصرف سبزیجات نیز با کمتر شدن خطر ابتلا به سرطان دهان، گلو، کلیه و گردن رحمی همراه است. مصرف گوجه فرنگی و سیر و یا هر نوع میوه و سبزی تازه و یا نیم پزی در رژیم غذایی تمام سنین از ابتلا به بیماری های مزمن به ویژه سرطان ها جلوگیری می کند.